نقدی کوتاه از برنامه نود : فردوسی پور هم فردوسی پور قدیم!
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 5360
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




نقدی کوتاه از برنامه نود : فردوسی پور هم فردوسی پور قدیم!
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» نقدی کوتاه از برنامه نود !

بی‌گمان، برنامه نود، بهترین و پرمخاطب‌ترین برنامه حال حاضر سیماست و به دلیل جذابیت و تنوع برنامه طرفداران خاص خودش را دارد؛ افزون بر این افشاگری‌های فردوسی پور درباره مافیای فوتبال و موارد مشابه ستودنی است، ولی حیف نیست عادل خان همه طرف‌های درگیر ماجرا را به خوبی به میدان می‌آورد، ولی زمان نتیجه‌گیری با وارد شدن یک مهمان ناخوانده، این همه ماجرای قشنگ با یک طنز کوتاه و بدون نتیجه‌گیری نیمه‌کاره رها شود؟

» جهت مشاهداین نقد کوتاه و جالب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

برنامه نود همچون هميشه دارای مطالب مهم و روشنگرانه‌اي بود تا اين مهم بتواند مخاطبان را تا پاسي از شب كنار جعبه جادويي نگه دارد. در این مقاله سعی کرده ایم بر حسب نگاه و دیدمان و برای بهبود هر چه بهتر این برنامه مردمی دو نکته را یادآوری می‌كنیم تا مخاطبان برنامه نود بیش از پیش افزایش یابد.

نكته نخست: برای ورود به بحث تخصصی دوپینگ، بهتر بود فردوسی پور پیش از بحث با وكیل آگاه و مجرب و دكتری معتمد و آگاه در این ضمینه به عنوان مشاور یا آگاه استفاده می‌كرد و سپس وارد بحث با دكتر‌ هاشمیان می‌شد تا وی به راحتی نتواند بحث و مسائل را آن گونه كه می‌خواهد، به خورد مخاطبان برنامه نود بدهند.

برای نمونه: دكتر‌ هاشمیان تعریف دوپینگ تیمی را استفاده بیش از دو نفر از یك ماده ممنوعه اعلام كردد، ولی زمان تغییر قانون دوپینگ تیمی را نگفت، چون از سال 2003 میلادی تعریف دوپینگ تیمی را استفاده بیش از یك نفر از یك ماده ممنوعه می‌دانستند و به همین دلیل از دو بازیكن هر تیم تست دوپینگ گرفته می‌شد و دوپینگ بازیكنان پاس هم بر پایه همین قانون كشف شد، ولی از سال 2009 میلادی قانون تغییر كرد و تعریف دوپینگ تیمی، به استفاده بیش از دو نفر از یك ماده ممنوعه تغییر كرد و حلقه مفقوده در بحث عادل فوتبال با دكتر‌ هاشمیان همینجاست كه چرا تیم كاری وی همچنان از دو بازیكن هر تیم تست دوپینگ می‌گیرند و شهرآورد 73 نمونه بارز آن است!

اگر از بیش از دو نفر تست گرفته می‌شد، دوپینگ تیمی محرز بود! و تا وقتی از دو بازیكن هر تیم تست دوپینگ گرفته شود، هیچ وقت دوپینگ تیمی نخواهیم داشت و راه خلاف را برای خلافكاران باز نگه می‌داریم! و در بخش دیگری دكتر‌ هاشمیان ماده ممنوعه مصرفی بازیكنان پاس همدان را افدرین اعلام كرد، در حالی كه ماده مصرف شده اكتاپامین بود و همچون افدرین در گروه s6 قرار دارند! و در بخش دیگری دكتر ‌هاشمیان اعلام كرد، چرا دنبال محرومیت‌های طولانی مدت هستید و می‌خواهید تیم‌هایتان را تضعیف كنید.

البته دغدغه آقای دكتر بابت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را درك می‌كنیم، ولی واقعیت این است دكتر ‌هاشمیان و همكارانشان وقتی در جایگاه قضاوت هستند، باید فرصت یكسان برای همه بازیكنان داخلی به وجود آورند، نه اینكه فرد یا تیمی با استفاده از مواد ممنوعه فرصت بازی كردن در تیم خودی و نتیجه بازی‌ها را از دیگر تیم‌ها بگیرند و این با عدالت علی (ع) همخوانی ندارد؛ افزون بر این که بحث دوپینگ بازیكنان استقلال، خاطره تست گیری چند سال پیش از بازیكنان تیم سرشناس تهرانی در اصفهان را در ذهن‌ها یادآور می‌شود!

نكته دوم: نحوه دفاع از بركناری مجید صالح و بلازوویچ بود. در این برنامه تلاش شد از یك مقطع خاص جمع امتیازات كسب شده تیم سایپا و صالح را بهترین دلیل برای حفظ او نشان دهند و بهترین راه ارایه آمار محكمه پسند بود یعنی به دست آوردن هجده امتیاز از دوازده هفته پایانی مسابقات لیگ برتر! و داشتن تحصیلات را برجسته كردند، اما در رابطه با عملكرد بلازوویچ به آمار و ارقام مراجعه نشد.

نخست بدانیم تیم سایپا در دوازده هفته پایانی لیگ برتر هفده امتیاز به دست آورد، نه هجده امتیاز و هفت امتیاز آن از سه بازی آخر نیم فصل اول لیگ كسب شد كه اگر تیم شاهین دارای بهترین خط دفاع لیگ قبل از بازی با سایپا بازی را به سایپا واگذار نمی‌كرد (البته باخت شاهین حرف و حدیث‌های زیادی در محافل ایجاد كرد) امكان جابجایی صالح در نیم فصل نخست لیگ برتر وجود داشت.

به هر حال، صالح در نیم فصل دوم از 9 بازی ده امتیاز به دست آورد و بلازوویچ از 9 بازی، چهارده امتیاز به دست آورد و جمع امتیازات سایپا به همراه فجر شهیدسپاسی و داماش 31 امتیاز از 26 مسابقه است و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم ذكر شده سایپا در رده دهم قرار می‌گیرد و تیم مس كرمان دارای سی امتیاز و به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به ملوان در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

تیم سایپا نسبت به سال پیش، دارای هدف گذاری متفاوتی شد و به همین دلیل، بیش از دو برابر سال گذشته هزینه كرد و تیم سایپا را خود صالح با تفكرات و دانشش بست، ولی بلازوویچ سكان تیم مس را در ادامه راه به دست گرفت!

امروزه داشتن تحصیلات مرتبط با شغل احرازی دارای حساسیت زیادی است و تحصیلات مرتبط با ورزش و فوتبال دارا بودن مدرك تحصیلی در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس یا دكترای تربیت بدنی است و آقای صالح مهندس برق و الكترونیك هستند! لازم به یادآوری است كسب علوم تربیت بدنی با بازیكن بودن در یك رشته ورزشی تفاوت فاحش دارد و علوم ورزشی در حیطه روانشناسی، فیزیولوژی ورزش، آسیب شناسی، علم تمرین، حركت شناسی، آناتومی و... به مربی دارای مدرك تحصیلی در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی كمك می‌كند و مهندسی برق به شاغل همین تخصص كمك می‌كند!

تجربه صالح در مربی‌گری شامل حضور یك سال با امیر قلعه نوعی به عنوان آنالیزور و دو سال كار با ابراهیم زاده به عنوان مربی بوده و جالب این است آقای ابراهیم زاده با بیش از پانزده سال كار به عنوان مربی فوتبال با سرمربیان زیادی كار كرد و علت موفقیتش به دست آوردن اطلاعات از سرمربیانی است كه از آنها آموخته و اگر صالح از ابراهیم زاده آموخته بود، امروز نیاز به حمایت‌های اینچنینی نداشت.

پیشنهاد ما به عادل فوتبال این است به آنهایی كه می‌خواهند یكشبه ره صد ساله بروند، همچون ابراهیم زاده مراحل را پله به پله پشت سر گذارند و با كسب علوم و تجربه بیشتر در عرصه مربی‌گری حضور پیدا كنند تا سرمایه‌گذاری به سرمایه سوزی تبدیل نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس